Buďte svým zákazníkům na očích
Ať už podnikáte v jakékoliv sféře, je důležité, aby k vám vaši zákazníci i partneři dobře trefili. A to jak do vaší prodejny, tak do kanceláře. Potřebujete, aby vás bylo vidět už zdálky? Chcete, aby vaše sídlo bylo označeno elegantně a srozumitelně? Víme, jak na to.
Světelná reklama
Světelná reklama, kterou obvykle tvoří obří nápisy, loga, nebo panely, prospívá mnoha podnikům hned v několika ohledech. Už zdálky láká potenciální zákazníky k návštěvě obchodu, pomáhá jim vaše sídlo najít, a už jen tím, že je stále na očích, připomíná všem kolemjdoucím vaši existenci. Říká: “jsme tady, jsme úspěšní a těšíme se na vaši návštěvu.”
Různé cesty, jeden cíl
Jak o sobě dát vědět? Možností je mnoho. Máte-li minimalistické a dobře známé logo, vystačíte si např. se světelným boxem. Schválně, jestlipak si vybavíte nějakou významnou českou společnost, která zvolila právě tuhle variantu? Napovíme, že jde o bílé písmeno na oranžovém pozadí. Dalším běžným typem této reklamy je světelný nápis se jménem firmy, či podsvícení jejího názvu. To je typické zejména pro hypermarkety nebo hobby markety. Ty také často využívají velké reklamní panely a věže.
První dojem je jen jeden
Advokátní kancelář, lékařská ordinace, ale v podstatě i sídlo či pobočka jakékoliv firmy působí na svého návštěvníka, partnera či klienta, už při jeho vstupu. První věc, která návštěvníka upoutá, je informační tabule se jménem firmy a jejích představitelů. Zda spoléháte na eleganci věčných kovů, nebo na moderní minimalistický vzhled skla či plexiskla je na vás. Cedule by však vždy měla odrážet hodnoty společnosti i její celkový vizuální styl.
Hlavně se neztratit
Větší počet pater, oddělení a jednotlivých kanceláří vyžaduje podrobnější označení. Orientační systémy usnadní pohyb nejen návštěvníkům, ale také zaměstnancům firmy. Podle čeho vybírat? Kvalitní výrobce těchto systémů poznáte např. podle šíře sortimentu. Poradí si s označením exteriérovým i interiérovým. V podstatě od venkovních tabulí až po jmenovky. Vzhled orientačního systému odvoďte znovu od vizuální identity společnosti. To je důležité zvlášť v případě, že budovu sdílíte i s dalšími firmami.